Thursday, November 19, 2009

Jamuan Akhir Tahun 5HL2

Jamuan perpisahan yang diaturkan oleh aku untuk pelajar-pelajar seliaanku selama 2 tahun iaitu pelajar tingkatan 5 Hortikultur Hiasan dan Landskap 2 atau lebih dikenali di Sek. Men. Teknik Lahad Datu (SMTLD) dengan nama 5HL2. Jamuan ini aku adakan di KFC, biarlah keluar bajet sedikit..yang penting, mungkin ini kali terkhir aku dapat mengeluarkan belanja untuk mereka.

Meh aku kenalkan dorang sumer k,

Dari kiri depan,Saddam, Rasman kiri belakang, fazroy dan sebelah aku Hamad Rossie.

Aik, Hamad Rossie bersembunyi lak??
Gadis rebutan, Hayati sebelah aku, Ain di sebelah Hayati dan Nas di depan Ain.

Nas, pandang cket lar?

Nih, lagi dekat...dari kiri Ain, Nasrinah dan Anis.

Hi, syoknya minum Nasrinah??

Si Sihat, Fareed...dan Rio di sebelahnya. Sambil Eri memandang di hadapan...haha

Cukup ka jugak tu Fareed? Hik3..

Ini pula jejaka idaman di 5HL2, Johan di sebelahku dan Joshua. Johannnn...hehehe, kuat merajuk budak ni ngan aku. Takpa, lepas ni takdak da orang nak merajuk ngan aku. Hurmph

Eeee..tengok tu, happynya Johan!

Si Gedik 2 orang ni...Nurul di sebelahku dan Anis berbaju pink. Bila nak bayar hutang?? Hik3...

Hai, mulut-mulut murai di 5HL2..sama naik 2 org nih!

hai, ni sorang lagi yang manja ama aku, Said. Aku n familil dia umpama famili angkatku di Sabah udah..jadi Said? Kita adik beradik angkat la kan? Wawawa..

Alala..nak suap2 pulak, layan jelah.

Dua orang ni asyik sembunyi-sembunyi jak...Ayundin tengah makan dan Husain

Da habis makan ke Husain?

Ni sebenarnya nak tunjuk ketua tingkatan 5HL2..si Jupri yang berketayap tu. Sambil didepannya di Fareed yang sihat. Haslinah di sebelahku...

Aksi kekenyangan ke?

Hurm, Rahmat yang bertopi tu bersama-sama pemandu bus sekolah kami yang sporting...Pakcik Guding. Steady Pakcik, taun depan kita p Brunei k??

Kasiann pakcik, aku sibuk melayan budak2...

Ni merupakan gadis-gadis dari 5HL2 dan 5PL2. Dari kiri, Yulee, Sarina, Nurazisa, Kafiana dan Jennytha.

Hi, Ayunya Nurazisa di tengah-tengah!

Ni pula speacial appearance tuk malam tu, dorang nni bukan dari kelas 5HL2, tapi aku bawakkan dorang ni sebab dorang ni baik betul ama aku. Ni Hairi...doeeee...sebelahnya Sugi.

Senyum Rie....

Ni Sarina dan Kafiana...bagus bah dorang ni ama aku jg..

Amboi, tak sabar2 Si Sarina makan...


Opsss, ada lagi...tukang kamera!!

Si Adzree ataupun Didi

1 comment:

  1. cikgu windu arr ma cikgu ney ddy mau mintak maaf byakx2 wa cikgu halal kan makakn minum ddy ya i love cikgu fairus hihihihihih

    ReplyDelete